Модельный ряд Toyota

Отзыв о Toyota Camry 2017 года


Автомобиль: Toyota Camry 2017 г.в., седан, автоматическая коробка передач, Передний привод , пробег - 2500 км, двигатель - 2.5 бензин, комплектация - Prestige
Автор: Yuriy (Украина, Ивано-Франковск)   16.05.2018
Расход в городе: 13.5 л/100км, по трассе: 7.5 л/100км, средний: 11.5 л/100км
НадежностьОценка: 5
КомфортОценка: 5
ХодоваяОценка: 4
Внешний видОценка: 4
Общая оценка4.0

Придбав в січні 2018, до того їздив на KIA Magentis 8 років, тому можу порівнювати тільки з нею.

М`яка і плавна. Особливо на дрібних нерівностях, залізно дорожніх переїздах. Спочатку помітив що легко пробивається підвіска на більших ямах і лежачих поліцейських, потім прочитав на якомусь форумі що з салону можуть йти перекачані колеса. Спустив з 2.7 до 2.4 стало краще.

Розхід. Траса 7 спокійна їзда (100-110). 9 швидка їзда (150-160). Місто 13-14 (короткі поїздки 3-5км, кілька світлофорів, без пробок). Дуже великий розхід поки мотор ще не прогрівся, тому думаю якщо по місті їздити на більші відстані то розхід буде менший.

Динаміка. По відчуттях однаково з Magentis, хоча по паспорту на секунду швидша. Інколи таке враження що машина могла б швидше розігнатись, але електроніка робить все для плавності. Для мене незвично працює педаль газу - якщо педаль натискати по трішки, то їде в натяжку, ще трішки - знову в натяжку, і т.д. а потім в якийсь момент кидає на кілька передач вниз і йде прискорення (мені здається в Magentis прискорення було більш пропорційне до натискання педалі). Також відчувається більший запас потужності на великих швидкостях (за рахунок 6 передач проти 4) ні на Magentis.

Дизайн зовнішній і внутрішній подобається більше ніж в попередніх Camry. Подобається підлокітник і маленька ручка АКП (рука зручно лягає). Багато місця в підлокітнику. Зручна поличка на телефон. Торпедо покрита м'яким пластиком. Ззаду є 2 USB зарядки, зручно якщо дітям включати планшет. Місця ззаду ногам багато. Якщо поставити два дитячі крісла то між ними буде тісно, бо крісла встановлюються десь на відстані 20см від дверей (не знаю, може то у всіх так).

Крісла зручні з електроприводами і поперечною підтримкою. Нема пам'яті положень крісла. Шкіра м'якша ніж на Magentis, сидіти зручніше, але набагато швидше утворюються зім'ятості.

Кермо з електро-підсилювачем, набагато легше крутити ніж на Magentis. Дуже багато кнопок, трохи важко привикнути їх тактильно знаходити. Широкий діапазон регулювання положення керма.

Шумоізоляція - в загальному хороша, краща ніж в Magentis. Сильно чути якщо летить болото по аркам. Також шум коліс (на штатній резині) і вітру на великих швидкостях.

Порівняно з Magentis багато різних функцій - адаптивний круїз, адаптивне дальнє світло, утримання в полосі, екстрене гальмування, парктроніки, камера заднього виду, блутуз, розпізнавання знаків...

Є датчики тиску в шинах. Можна бачити тиск в барах по всіх 5 колесах (запаски теж).

Дзеркала з підігрівом, складаються при натисканні на кнопку. Нема можливості настроїти щоб складались при закриванні машини. Є можливість налаштувати інше положення дзеркал для заднього ходу (ще не пробував).

Фари світять гарно. Адаптивне дальнє працює в основному адекватно. Деколи може сприйняти вуличне освітлення за машину. Є омивачі фар. Але нема для них окремої кнопки (працюють тоді коли і щітки) і зимою можуть замерзнути у висунутому положенні.

Безключовий доступ дуже зручний. Легко відкрити/закрити машину коли дитина на руках наприклад. Не треба шукати брелок в кишені.

Гарна підсвітка салону, ручок. Достатньо до машини просто підійти і вона вже підсвітиться.

Магнітола виконує свої функції, але виглядає простенькою в порівняні з планшетами які коштують 100$. Екран міг би мати краще розширення, могло б бути трохи більше настройок. Глянцева поверхня магнітоли легко дряпається і швидко вкривається порохами. Місце під флешку закривається кришечкою і захищає її.

Щітки гарно працюють і вода розпилюються більш рівномірно, а не струйками. Нема підігріву щіток (на Magentis був). В стані спокою щітки не можна підняти бо впираються в капот. Тобто зимою треба буде ставити в сервісне положення кожен раз коли треба підняти щітки.

Незручно розташовані кнопки підігріву сидінь (майже біля правого ліктя). При їзді потрібно відволікатись від дороги щоб їх знайти. Як на мене кнопки в районі клімат контролю були б зручніші. Підігрів працює тільки коли водій/пасажир в сидінні. З одного боку плюс, бо можна його залишати включеним на всю зиму. З іншого боку мінус - бо крісло не нагріється поки згрібаєш з машини сніг. Є три рівні підігріву. Нагрівається доволі швидко.

Я знав це коли купляв машину, але мені все рівно дивно чому в машині такого класу нема підігріву руля! В сестри на Kia Rio є, а в мене нема.

Багажник великий. Вміщається велика коляска. Дно не рівне, там де запаска є підвищення на кілька см. І таке враження що там є запас, щоб його зробити рівнішим. Як на мене дивне рішення. Також петлі дуже великі, коли закриваєш повний багажник можна щось поламати чи погнути. Є ручка з середини щоб закривати багажник.

Повнорозмірна запаска.

Дверка важча ніж в Magentis, солідніша. Але якось було важко підібрати силу щоб не грюкнути і закрити з першого разу. Дуже широко розкриваються передні двері, при моєму невеликому рості важко дістати щоб закрити. Коли закривати двері при відкритих вікнах вся начинка трясеться (таке враження що розвалиться). Двері не закриваються на швидкості (в Magentis закривались). Двері не прикривають пороги.

Деколи деренчить права дверка при музиці на 50% гучності. І на нерівностях щось поскрипує в районі правого дефлектора. При продажі ховали кабель під відеореєстратор, може щось не докрутили. На ТО попрошу щоб глянули.

Камера забруднюється якщо мокро. Непогано було б якщо вона закривалась шторкою.

ЛКП - легко дряпається. Метал тонший ніж в Magentis.

Машиною задоволений. Хоча думаю був би задоволений й іншими аналогами - нова машина :)

Плюсы автомобиля: М'яка, простора, комфортна.

Минусы автомобиля: ЛКП, нема підігріву руля, розхід, не завезли нові мотори (які в США).

Совет покупателю: Машина для комфортного пересування.

Нет Да
Отзыв был полезен?

Обсуждение отзыва

Кто ты? Входи!
Или регистрируйся

Альберт Эйнштейн  

Щасти!

ответить   +1
apostool  

Я бы ее не купил-новый фантик со старой начинкой!

ответить   +1-3
Автор отзыва  

apostool, В кожного свої можливості та критерії вибору.

В мене були такі критерії -
1. сімейний седан (2є дітей) - відвідно потрібен був просторий шкіряний салон і великий багажник. Комфортна підвіска.
2. наїжджаю не багато ~8-9 тис. в рік. По місту кожен день кілька поїздок по 2-3км. Раз в місяць поїздка на 200-500 км. І раз в рік поїздка за кордон на 2000-3000км. Наскільки я зрозумів з прочитаного для такого типу експлуатації бензин краще. Плюс розхід не такий важливий як при великих пробігах.
3. надійність. Я не дуже розбираюсь технічно і в мене нема знайомих хороших механіків. Коли заїжав на якийсь сервіс то зразу мені хотіли щось навішати. Тому надаю перевагу обслуговуватись на офіційному сервісі навіть після закунчення гарантії.
4. комплектація. камера, круїз, парктроніки, підігіріви, безключовий доступ.


спочатку хотів купити б/у А6 (дуже подобається), але зрозумів що це не підпадає під №3. Вирішив вище голови не стрибати і купляти нову на яку стане грошей.

Почав дивитися на нові. Дуже сподобався Шкода Суперб. Дизайн гарний, хороші характеристики, простора, багажник взагалі суепр. Випадково в місті побачив водія який виходив з машини. Спитав його про враження - сказав все супер, але міняв мехатронік на 60 тис. не по гарантії. Зразу загуглив і прочитав багато інформації про DSG і що раніше вони мали багато проблем. Ніби в нових мали б це вже випавити, може просто попав на якогось невезучого водія. В прайсах ціни виглядають по одному, але коли заходиш в конфігуратор і додаєш все трохи опцій то на виході зовсім інша ціна (задорога для мене). Ще буквально вбило що багато простих копійочних функцій йде як опція (наприклад індикація чи водій пристібнутий і т.д.). Машину треба чекати 3 місяці. В салоні не було машини на тест-драйв. Гарантія тільки 2 роки.

Також дивився Мазда 6. Гарний дизайн, опції, мотор. Їздив на тестдрайві в топовій комплектації. З мінусів для мене - дуже жорстка (там 19 диски), багажник дуже низенький, незнаю чи в нього б влізлась дитяча коляска. Мабуть вибрив б її якщо б був холостяком.

Кіа Оптіма - в салоні не було машини щоб подивитись або провести тест драйв. Тільки один мотор на вибір 1.7 дизель. Ще мені не дуже подобалось як УкрАвто обслуговує. Психологічний момент - хотілось спробувати іншу марку оскільки попередня була Кіа (хоча ніяких нарікань на цю марку нема).

Пассат - знову ж таки задорогий. В солоні не було машини на тест драйв.

Мондео - не було повністю шкіряного салону, в серидині дизайн не припав до душі.

Пежо 508 - не дуже подобається зовнішньо. Той що вийде в наступно році виглядає набагато краще.

В результаті купив Камрі.

Буде цікаво почитати ваш відгук про машину яку ви купили і про її переваги/недоліки.

ответить   +9
Yuriy_K  

yuriypl, приємно читати щирий відгук. Коли Ви розкладали по пунктам критерії, зловив себе на думці, що мої були б такими самими, от тільки для мене все ж важливим залишається фактор паливної економічності. У Вашому випадку розумний вибір. То ж, нехай авто лише радує Вас!

ответить   +2
Buy Car  

Яку комплектацію обрали? Якщо не секрет: який цінник в кінцевому результаті? ...дилер щось скинув хоч трохи?

ответить   +1
Автор отзыва  

Buy Car, Вибрав Prestige. Спочатку думав Elegance, але в останній момент вирішив додати через системи безпеки і безключовий доступ. Саму топову взагалі не розлядав - там не можна скласти спинки задніх сидінь, та й нема змісту в тих опціях, якщо ззаді стоять два дитячі автокрісла. Саму базову не розглядав бо там салон з тканини, а ми з жінкою хотіли шкіряний, щоб легко витирати болото і шоколад

На той час мені зробили знижку 1.5%, це приблизно 15000грн. Коли я купляв (друга половина січня) курс долора був 28.6, тому в дужках ціна в доларах по цьому курсу. Оскільки я тримав гроші в доларах, то я мабуть на цьому трішки виграв.
машина 956200грн. (33434$)
реєстрація 40000грн. (1399$)
цивілка і каско 26950грн. (942$) це з франчизою (приблизно 1.5%, точно не пам'ятаю)

Плюс додатково:
зимові колеса 13574грн. (Goodyear Ultra Grip Ice 2 215/55 R17 98T) + доставка 446грн. + зміна коліс 450грн.
гумові коврики салон/багажник 1200грн. (українського виробництва)

ответить  
Правдоруб  

yuriypl, подробная информация, спасибо! Я просто смотрю, что за 33 (+-) у.е. у Суперба будит 2.0тси + 4х4 + уже мокрое дсг (надёжное, как на дизелях). Тогда не впечатлила или не смотрели на такой вариант?

ответить   +2-1
Показать еще 6
Василь К  

Ну на даному етапі думаю тойота доставить менше проблем чим суперб

ответить   +5
Pashabash  

Василь К, FYI за 2 роки єксплуатації Superb 1.8 TSI, 7DSG, усі випадки поламок були покриті гарантією: заміна замка багажника (1 рік), заміна ушільнювачів на дверях (1 рік). Не покрили рідкачку фреону у клімат ))).

Моя думка що у цих автомобілів зовсім інша філософія і характер (добре що він є). Тому Юрій прагматично обрав КАРМІ, а я Суперб.

ответить   +2
Василь К  

Pashabash, Звичайно, що добре, коли по гарантії міняють, але останнім часом шкода при гарантійних випадках почала "падати на мороз", але в ідеалі хочеться щоб не було гарантійних ремонтів, бо в новій машині хочеться їздити, а не ремонтувати, навіть якщо це за кошти дилера. Тому тут на даному етапі тойота буде цікавішою. Це я вам кажу як шкодовод з десятилітнім досвідом

ответить   +2
Показать еще 1
Pashabash  

Хорошої дороги!

ответить   +1

Кто ты? Входи!
Или регистрируйся

Тест-драйв Toyota Camry: Toyota Camry. Престиж для народа
Toyota Camry. Престиж для народа

Еще в январе 2018 года мы полностью разобрались в ценах и комплектациях абсолютно новой Toyota Camry в рубрике #ЧтоПочем. Теперь же пришло время разобраться и в другой, не менее интересной характеристике – как она едет?

Автобазар InfoCar.ua

Продажа б/у Camry

Toyota Camry 2018 Toyota Camry 25.000$ 2018 9.000 км
Toyota Camry 2017 Toyota Camry 26.888$ 2017 29.000 км
Toyota Camry 2017 Toyota Camry 21.990$ 2017 16.000 км
Toyota Camry 2017 Toyota Camry 19.300$ 2017 28.000 км
смотреть все
объявления