Toyota Camry 2014 Toyota Camry 2014

Toyota Camry 2014

Обсуждение Toyota Camry

Обсуждение
Вход | Регистрация

Cklyr90  

Добавили в передний бампер, что то от Avensisa и Avalona. На счет как сделали, покажут тесты IIHS. Кто знает, будет новый 2.0 л двигатель поставляться в Украину? Было бы неплохо, чтобы двигатель 2.0 выдавал крутящий момент >150 Нм при 2000 об/мин. Я думаю для 1500 кг, 199 Нм впритирку хватило (7,2 л на 100 км). А так для рестайлинга сойдет, если б цена была 30-31$.

+1-3ОТВЕТИТЬ  
vd_kiev  

2-х литрового двигателя не будет... вы разве хотите Camry российского производства, а не японского? а цена сейчас 32 900 - близка к вашим пожелания

+3-3ОТВЕТИТЬ  
Cklyr90  

Да, но конкуренты сильно поджимают. Например Mazda 6 Sedan и по цене, и по размерам машины.

+5-5ОТВЕТИТЬ  
Michael383  

Что совсем печально выглядит. Гибрид из амереканской кемри нового поколения, аккорда и кемри старого поколения. Уже б продавали американку у нас.

+3-1ОТВЕТИТЬ  
Surger  

Як казав мій шеф, "Вже не коні, але ще не машина". Салон на фото- ніби нічного, порівняно з попередньою версією хоч якийсь стиль відчувається.. якби не відверто пластмасове дерево.. Таке враження, що керівництво імпортера Тойоти в Україні тримає покупців за дурнів, пропонуючи дешевий американський бізнес-седан вдвічі дорожче і позиціонуючи цей автомобіль як дорогий, модний і престижний атребут успішної людини.. Коли ця модель піде з українського ринку- це стане точкою відліку українців як нації з європейськими цінностями, а не бидла, що понти ганяти любить..!

+7-4ОТВЕТИТЬ  
Michael383  

Глупо сравнивать Украину и США. В США все дешевле, за исключением продуктов питания. Если же говорите о Европе, то и сравнивайтна с Европой. Не думаю, что она в Европе стоит дешевле чем в Украине.

+2ОТВЕТИТЬ  
Surger  

Постійно катаюсь на авто по Європі, Кемрі бачив там тільки з українськими і російськими номерами, для європейського ринку потрібен автомобільна стільки великий і комфортний, як практичний, економічний і заточений під драйв.. і до того ж з дизайном, в якому єдиний зрозумілий стиль, що до того ж і в салоні прослідковується.. Авенсіс- цілком європейська модель, набагато більш приємна і зрозуміла (для мене), ніж Кемрі.

+4-4ОТВЕТИТЬ  
krauler  

Завидуйте молча, все кто тут пишут хоть раз в жизни ездили на новой камри? Если доллар как раньше был бы по 5 гривень за штуку, то лучше уж тойоту камри чем заз вида. Камри по сравнению со всякими европейскими машинами очень комфортна для наших дорог и не ламается так часто, вам не потребуется ходить пешком пока вашу колымагу на гарантии по 2 месяца держат в гараже и ничего не делают.

+6ОТВЕТИТЬ  
Gooliver  

Хтось знає, якої країни збірка Кемрі поставляється в Україну?

ОТВЕТИТЬ  
vd_kiev  

тільки японської

+1ОТВЕТИТЬ  
Мастерnse  

Довго придивлявся до данного авто. Після тесдрарйву все стало ясно. Витрата пального велика, на прийом, як малолітражка), дешева пласмаса, шумоізоляція на "3". Як на мене це бюджетне авто по ціні бізнес класу.

ОТВЕТИТЬ  
Правдоруб  

Мастерnse, і що Ви придивились собі у підсумку, де за 26тис.у.е дають акп, дорогий пластик з динамікою значно краще 9сек? А ж цікаво!

+1ОТВЕТИТЬ  
Мастерnse  

Форд Мондео і Пасат Б8, більше схиляюсь все ж таки до пасата

ОТВЕТИТЬ  
Slavik0080  

Мастерnse, Мазду 6 посмотрите-эдакий компромис.

+2ОТВЕТИТЬ  
Мастерnse  

Slavik0080, смотрел. У неё багажник что только жены косметичка поместиться)

ОТВЕТИТЬ  
Показать еще 5
Мастерnse  

При Пасат, виграю в якості матеріалу, економії пального, шумоізоляції.

ОТВЕТИТЬ  
Gooliver  

Мастерnse, пасат класний, але у нього трохи інший ціновий діапазон.
Що може бути в машині за 27к$, якщо середня планка у неї 35к$, а верхня у 50к$ ще далеко не межа.
В категорії до 30к$ пасат ранувато розглядати.

ОТВЕТИТЬ  
Мастерnse  

Gooliver, Камрі можна розглядати від 20$. Погоджуюсь, що в Пасат значно завищена цінова пропозиція, але все можна обговорити і укомплектувати, тоді ціна буде відповідати очікуванню.

+1ОТВЕТИТЬ  
Показать еще 7
Вход | Регистрация