Обсуждение Toyota Camry
Добавили в передний бампер, что то от Avensisa и Avalona. На счет как сделали, покажут тесты IIHS. Кто знает, будет новый 2.0 л двигатель поставляться в Украину? Было бы неплохо, чтобы двигатель 2.0 выдавал крутящий момент >150 Нм при 2000 об/мин. Я думаю для 1500 кг, 199 Нм впритирку хватило (7,2 л на 100 км). А так для рестайлинга сойдет, если б цена была 30-31$.
+1-3ОТВЕТИТЬЧто совсем печально выглядит. Гибрид из амереканской кемри нового поколения, аккорда и кемри старого поколения. Уже б продавали американку у нас.
+3-1ОТВЕТИТЬЯк казав мій шеф, "Вже не коні, але ще не машина". Салон на фото- ніби нічного, порівняно з попередньою версією хоч якийсь стиль відчувається.. якби не відверто пластмасове дерево.. Таке враження, що керівництво імпортера Тойоти в Україні тримає покупців за дурнів, пропонуючи дешевий американський бізнес-седан вдвічі дорожче і позиціонуючи цей автомобіль як дорогий, модний і престижний атребут успішної людини.. Коли ця модель піде з українського ринку- це стане точкою відліку українців як нації з європейськими цінностями, а не бидла, що понти ганяти любить..!
+7-4ОТВЕТИТЬГлупо сравнивать Украину и США. В США все дешевле, за исключением продуктов питания. Если же говорите о Европе, то и сравнивайтна с Европой. Не думаю, что она в Европе стоит дешевле чем в Украине.
+2ОТВЕТИТЬПостійно катаюсь на авто по Європі, Кемрі бачив там тільки з українськими і російськими номерами, для європейського ринку потрібен автомобільна стільки великий і комфортний, як практичний, економічний і заточений під драйв.. і до того ж з дизайном, в якому єдиний зрозумілий стиль, що до того ж і в салоні прослідковується.. Авенсіс- цілком європейська модель, набагато більш приємна і зрозуміла (для мене), ніж Кемрі.
+4-4ОТВЕТИТЬЗавидуйте молча, все кто тут пишут хоть раз в жизни ездили на новой камри? Если доллар как раньше был бы по 5 гривень за штуку, то лучше уж тойоту камри чем заз вида. Камри по сравнению со всякими европейскими машинами очень комфортна для наших дорог и не ламается так часто, вам не потребуется ходить пешком пока вашу колымагу на гарантии по 2 месяца держат в гараже и ничего не делают.
+6ОТВЕТИТЬДовго придивлявся до данного авто. Після тесдрарйву все стало ясно. Витрата пального велика, на прийом, як малолітражка), дешева пласмаса, шумоізоляція на "3". Як на мене це бюджетне авто по ціні бізнес класу.
ОТВЕТИТЬФорд Мондео і Пасат Б8, більше схиляюсь все ж таки до пасата
ОТВЕТИТЬПри Пасат, виграю в якості матеріалу, економії пального, шумоізоляції.
ОТВЕТИТЬ