Расход в городе: 9.0 л/100км, по трассе: 5.5 л/100км, средний: 7.5 л/100км
Надежность
Комфорт
Ходовая
Внешний вид
Общая оценка
Перше особисте авто, купував з салону, в кольорі білий перламутр. Бюджет на купівлю був в районі 30 тис доларів. Також розглядав рав4, Октавію з двигуном 2.0 дизель, але в ній не подобалось сенсорне управління всим, «важіль» перемикання передач, та зовні камрі подобалась все таки більше та класом вище все таки ніж Октавія.
Після тест-драйву в один день камрі та раву, зрозумів що камрі, більше підходить до цілей купівлі авто. Рав взяв би у випадку якщо б мені було за 40 років, їздити десь в село чи на дачу з сім'єю та вантажем. Але хотілося щоб машина зовні була гарною, надійною, динамічною та з оптимальною витратою пального, в камрі я це все знайшов.
Особисто для мене динаміки вистачає, робив заміри 0-100 виходило трохи швидше паспорту. Дуже подобається плавність ходу, мягка підвіска, авто просто пливе по дорозі як яхта в морі. При різких маневрах на швидкості трохи заносить зад, іноді тупить коробка при натисканні педалі акселератора в підлогу але для мене це не критично.
Витрата палива по трасі для такої машини просто чудова, 5.5 літрів в середньому при швидкості 100-110 км/год з кліматом, 160-180 8-8.5л. В зимній період витрата вища літрів на 2.
В салоні місця достатньо, багажник великий та об'ємний!
Після купівлі авто потрібно затягувати в плівку, особливо морду ЛКП дуже руйнує враження, та швидко з'являються сколи, також тонке не не надійне лобове скло, від маленького камінчика пішла тріщина.
Маю ще службове авто, поло 2012 року, туди в лобове прилітало більше та серйозніше але лобове ціле.
Керування авто мене влаштовує, але шашкувати по місту так собі, це авто зовсім не для цього.
Затягнув дах в чорну плівку, чорні бокові дзеркала, пофарбував диски в чорний колір, чорний лип-спойлер на кришку багажника, та натягнув чохли з алькантари на базові тканеві. Планую ще купувати комплект дисків r18.
Визуально отличить обновлённый седан Toyota Camry восьмого поколения от предшественника непросто. Изменено обрамление широкой решётки радиатора: шеголеватые С-образные декоративные вставки могут быть чёрными, серебряными или хромированными в зависимости от комплектации. Дизайн колёс поменялся - да разве ж углядишь на ходу.