Модельный ряд Toyota

Отзыв о Toyota Camry 2013 года


Автомобиль: Toyota Camry 2013 г.в., седан, автоматическая коробка передач, Передний привод , пробег - 12000 км, двигатель - 3.5 бензин, комплектация - Premium
Автор: Артем (Украина, Киев)   14.06.2013
НадежностьОценка: 5
КомфортОценка: 5
ХодоваяОценка: 5
Внешний видОценка: 5
Общая оценка5.0

Доброго дня шановні автомобілісти. Так як сам часто полюбляю почитати відгуки, то вирішив і свій написати. Власного автомобіля немаю, хоча планую цієї зими ним обзавестись, а працюю водієм на одній із київських фірм. Машинку забирав в березні цього року. Чому Тойота Камрі і чому 3.5 Premium? Тому що фірма співпрацює лише з Тойотою (не знаю з яких причин) це по-перше, а по-друге тому що водієм працюю у ген.директора (катаю шефа)))). І так зараз на одометрі майже 12 000 тис.км пробігу, так що думаю вже можна робити хоча б якісь висновки. Порівнювати буду з попереднюю версією, на якій прокатав шефа 5 років (Камрі V40), бо досвіду експлуатації схожих по характеристиках і т.п. авто немаю.

Щодо зовнішнього вигляду, то я навіть не знаю, що й казати. Всі її хають за те що вона ніби уродка, дизайн - аляКитай, але їх ну дуже багато на дорогах, не знаю як де, але в Києві майже під кожним стовпом. В новій Камрі мені перш за все подобається салон, особливо в нашій комплектації Преміум, в порівнянні із минулим салоном це як кажуть в Одесі "две большие разницы". Тут і великий навігаційний і розважальний екран і камера заднього вигляду і повноцінний пульт управління кліматом, музикою, сидіннями на задньому ряді, машина нафарширована під завязку усілякими функціями і опціями. Місця стало ще більше. Коротше кажучи, в автомобілі приємно перебувати, в ньому хочеться їхати і їхати, навіть настрій піднімається. Єдине, що мене дратує, так це старий монохромний дисплейчик клімат-контролю, ну невже неможна було на чомусь іншому зекономити в машині за такі гроші((. Ззовні в машині мені подобається передня частина, яка чимось нагадує мені дорожчих Лексусів, а от корма... ех... мені здається, що дизайнерів підганяли або вони не встигали в строки і зробили її нашвидкоруч і навмання, чим порушили гармонію дизайну, яка була у Камрі V40 і разом з нею пішла у забуття харизма. Ну нічого, до такого вигляду я уже звик і як казав один чоловік "маємо те що маємо".

Двигун у цієї машини той самий, що і на попередній версії, новий лише шестиступінчастий автомат. По моїм відчуттям динаміка в авто залишилася та ж сама. З місця на педальку тиснути треба акуратно, тому що одразу ж буде пробуксовка, все таки дається в знаки обєм 3.5, 277 к.с., і крутний момент в 350 Нм. В місті стільки потужності не потрібно це точно, бо якщо сильніше натиснеш, то ризикуєш вїхати комусь в задницю. А от на трасі це не автомобіль, а - ракета, куля, снаряд, який вилітає з дула, надзвуковий літак, можливо я трохи перебільшую, але враження від розгону і обгонів феноменальні що на попередній машині, що на цій - нічого не змінилося. По трасі завжди їду швидко (швидкість то не відчувається) і ніколи не переживаю за обгін, бо знаю, що завжди встигну.
А от ходова трохи змінилася або її по інакшому настроїли, бо машина стала трохи збитіша, нестало вертикальних розгойдувань та й крени наполовину зменшали і сказати, що машина стала якоюсь жорсткою це була б неправда. Так, ходова трохи жорсткіша, але той комфорт від їзди і плавність ходу, яка була на Камрі V40 нікуди не ділись і мій шеф, який постійно засинав в дорозі на попередній машині, продовжує це робити і на цій, хоч зараз він перебрався на задній диван (опускає собі спинку заднього дивану і посуває переднє крісло трохи вперед, настроює під себе клімат і музику), а раніше все це робив на пасажирському сидінні. До речі, як на мене то ця машина більше заточена під пасажирів заднього дивана - в них є і підігрів і електронастройка спинки дивану і 3-тя зона клімат контролю і навівть музикою вони теж можуть управляти. Тепер мій шеф майже ніколи не їздить спереді, зі мною, на пасажирському сидінні, ввесь час ззаду.

Керувати цією машиною мені подобається більше ніж попередньою: настройки клімата в мене свої, в шефа свої, аудіосистема грає набагато краще, їздити по неньці Україні допомагає рідна навігація, яка слід відзначити доволі коректно працює, подобається світло, те як машина веде по нашим дорогам, те як вона набирає швидкісь і взагалі машина радує і приносить задоволення і поки що ніразу не підвела. Старався розказати про машину детально і від душі. Вибачайте автолюбителі якщо щось забув, бо відгук пишу перший раз, також прошу вибачення за можливі орфографічні помилки/

Плюсы автомобиля: Двигун. КПП. Динаміка. Інтерєр.

Минусы автомобиля: Монохромний дисплей клімат-контролю. Відсутність повного приводу. Висока ціна.

Нет Да
Отзыв был полезен?

Обсуждение отзыва

Вход | Регистрация

Альберт Эйнштейн  

и всё таки предыдущая модель выглядела намного солиднее. ИМХО

+1-1ОТВЕТИТЬ  
Алекс7388  

Очень даже с Вами согласен. Экстерьер последней модели проигрывает в сравнении с предыдущим. Какие-то рубленные топором формы.

+1-1ОТВЕТИТЬ  
Алекс7388  

Неоднозначный экстерьер 50-ки компенсируется лучшим, чем у 40-ки, интерьером

+1ОТВЕТИТЬ  
SergV  

Поплавности хода, один из лучших авто

+1ОТВЕТИТЬ  
Ozzi  

Но с ним то лучше Почти 300лс и только на передний...

ОТВЕТИТЬ  
Алекс7388  

Автору - спасибо за информативный отзыв и удачи на дорогах.

+1ОТВЕТИТЬ  
Sergyk63  

мда, шикарний лайнер, жаль в мене грошей на нього не вистачило

ОТВЕТИТЬ  
Вход | Регистрация

Тест-драйв Toyota Camry: Не изменяя принципам
Не изменяя принципам

Камри — всемирный любимец, самая продаваемая модель Тойоты на планете Земля.

Автобазар InfoCar.ua

Продажа б/у Camry

Toyota Camry 2019 Toyota Camry 26.900$ 2019 191.000 км
Toyota Camry 2016 Toyota Camry 14.590$ 2016 166.000 км
Toyota Camry 2016 Toyota Camry 16.900$ 2016 144.000 км
Toyota Camry 2014 Toyota Camry 8.300$ 2014 164.000 км
смотреть все
объявления