Расход в городе: 9.7 л/100км, по трассе: 7.2 л/100км, средний: 8.6 л/100км
Надежность
Комфорт
Ходовая
Внешний вид
Общая оценка
Залишити відгук змусив попередній єдиний відгук, який своєю емоційністю просто віддаляє від реального сприйняття даного авто.
Лакокраска така сама, як і на Королі 2008 року випуску, яка була до Camry в мене протягом 12 років. Це і не погано, і не добре. Це робоча поверхня, яка точно буде з часом псуватися. Але про "поцарапати литям", ну це вже дуже притягнуто за вуха.
Про педаль і невдоволення динамікою - авто варто відчути і зрозуміти, що все залежить від того як саме ті працюєш педаллю газу. Це авто дає можливість як плавно рухатися, так і активно стартувати без проблем. Маю з чим порівнювати, бо їздив і на Субару Імпреза и Ауді А7. Так у Camry все не так гостро, але не відчуваю абсолютно, що чогось не вистачає - пришпорити зі світлофора усі 2007 кобил можна і це відчувається, їзжу із задовлоленням.
Підвіска - ти неначе постійно на хвилях гойдаєшься плавно на борту великого корабля, нічого не дратує. Руль чіткий, інформативний та гострий, дозволяє рулювати активно та цікаво. На швидкостях на поворотах валкості немає, але варто зважати, що машина така ну, не коротка далеко, тому якого тут зверх спорт ефекту можна чекати не розумію.
Комплектації Comfort цілком вистачає, аби ні в чому собі не відмовляти у комфорті і тд. Усе що вище - маркетингові фішки неа любителя. або любителів понтів, мабуть)) Це дуже вдале поєднання комфорту, стилю, якості, динаміки та внутрінньої ергономіки. Проїхав 18+К км і на подумці лише задовлення від того, що вибір зупинив саме на цьому авто.
Визуально отличить обновлённый седан Toyota Camry восьмого поколения от предшественника непросто. Изменено обрамление широкой решётки радиатора: шеголеватые С-образные декоративные вставки могут быть чёрными, серебряными или хромированными в зависимости от комплектации. Дизайн колёс поменялся - да разве ж углядишь на ходу.