Расход в городе: 13.5 л/100км, по трассе: 7.5 л/100км, средний: 11.5 л/100км
Надежность
Комфорт
Ходовая
Внешний вид
Общая оценка
Придбав в січні 2018, до того їздив на KIA Magentis 8 років, тому можу порівнювати тільки з нею.
М`яка і плавна. Особливо на дрібних нерівностях, залізно дорожніх переїздах. Спочатку помітив що легко пробивається підвіска на більших ямах і лежачих поліцейських, потім прочитав на якомусь форумі що з салону можуть йти перекачані колеса. Спустив з 2.7 до 2.4 стало краще.
Розхід. Траса 7 спокійна їзда (100-110). 9 швидка їзда (150-160). Місто 13-14 (короткі поїздки 3-5км, кілька світлофорів, без пробок). Дуже великий розхід поки мотор ще не прогрівся, тому думаю якщо по місті їздити на більші відстані то розхід буде менший.
Динаміка. По відчуттях однаково з Magentis, хоча по паспорту на секунду швидша. Інколи таке враження що машина могла б швидше розігнатись, але електроніка робить все для плавності. Для мене незвично працює педаль газу - якщо педаль натискати по трішки, то їде в натяжку, ще трішки - знову в натяжку, і т.д. а потім в якийсь момент кидає на кілька передач вниз і йде прискорення (мені здається в Magentis прискорення було більш пропорційне до натискання педалі). Також відчувається більший запас потужності на великих швидкостях (за рахунок 6 передач проти 4) ні на Magentis.
Дизайн зовнішній і внутрішній подобається більше ніж в попередніх Camry. Подобається підлокітник і маленька ручка АКП (рука зручно лягає). Багато місця в підлокітнику. Зручна поличка на телефон. Торпедо покрита м'яким пластиком. Ззаду є 2 USB зарядки, зручно якщо дітям включати планшет. Місця ззаду ногам багато. Якщо поставити два дитячі крісла то між ними буде тісно, бо крісла встановлюються десь на відстані 20см від дверей (не знаю, може то у всіх так).
Крісла зручні з електроприводами і поперечною підтримкою. Нема пам'яті положень крісла. Шкіра м'якша ніж на Magentis, сидіти зручніше, але набагато швидше утворюються зім'ятості.
Кермо з електро-підсилювачем, набагато легше крутити ніж на Magentis. Дуже багато кнопок, трохи важко привикнути їх тактильно знаходити. Широкий діапазон регулювання положення керма.
Шумоізоляція - в загальному хороша, краща ніж в Magentis. Сильно чути якщо летить болото по аркам. Також шум коліс (на штатній резині) і вітру на великих швидкостях.
Порівняно з Magentis багато різних функцій - адаптивний круїз, адаптивне дальнє світло, утримання в полосі, екстрене гальмування, парктроніки, камера заднього виду, блутуз, розпізнавання знаків...
Є датчики тиску в шинах. Можна бачити тиск в барах по всіх 5 колесах (запаски теж).
Дзеркала з підігрівом, складаються при натисканні на кнопку. Нема можливості настроїти щоб складались при закриванні машини. Є можливість налаштувати інше положення дзеркал для заднього ходу (ще не пробував).
Фари світять гарно. Адаптивне дальнє працює в основному адекватно. Деколи може сприйняти вуличне освітлення за машину. Є омивачі фар. Але нема для них окремої кнопки (працюють тоді коли і щітки) і зимою можуть замерзнути у висунутому положенні.
Безключовий доступ дуже зручний. Легко відкрити/закрити машину коли дитина на руках наприклад. Не треба шукати брелок в кишені.
Гарна підсвітка салону, ручок. Достатньо до машини просто підійти і вона вже підсвітиться.
Магнітола виконує свої функції, але виглядає простенькою в порівняні з планшетами які коштують 100$. Екран міг би мати краще розширення, могло б бути трохи більше настройок. Глянцева поверхня магнітоли легко дряпається і швидко вкривається порохами. Місце під флешку закривається кришечкою і захищає її.
Щітки гарно працюють і вода розпилюються більш рівномірно, а не струйками. Нема підігріву щіток (на Magentis був). В стані спокою щітки не можна підняти бо впираються в капот. Тобто зимою треба буде ставити в сервісне положення кожен раз коли треба підняти щітки.
Незручно розташовані кнопки підігріву сидінь (майже біля правого ліктя). При їзді потрібно відволікатись від дороги щоб їх знайти. Як на мене кнопки в районі клімат контролю були б зручніші. Підігрів працює тільки коли водій/пасажир в сидінні. З одного боку плюс, бо можна його залишати включеним на всю зиму. З іншого боку мінус - бо крісло не нагріється поки згрібаєш з машини сніг. Є три рівні підігріву. Нагрівається доволі швидко.
Я знав це коли купляв машину, але мені все рівно дивно чому в машині такого класу нема підігріву руля! В сестри на Kia Rio є, а в мене нема.
Багажник великий. Вміщається велика коляска. Дно не рівне, там де запаска є підвищення на кілька см. І таке враження що там є запас, щоб його зробити рівнішим. Як на мене дивне рішення. Також петлі дуже великі, коли закриваєш повний багажник можна щось поламати чи погнути. Є ручка з середини щоб закривати багажник.
Повнорозмірна запаска.
Дверка важча ніж в Magentis, солідніша. Але якось було важко підібрати силу щоб не грюкнути і закрити з першого разу. Дуже широко розкриваються передні двері, при моєму невеликому рості важко дістати щоб закрити. Коли закривати двері при відкритих вікнах вся начинка трясеться (таке враження що розвалиться). Двері не закриваються на швидкості (в Magentis закривались). Двері не прикривають пороги.
Деколи деренчить права дверка при музиці на 50% гучності. І на нерівностях щось поскрипує в районі правого дефлектора. При продажі ховали кабель під відеореєстратор, може щось не докрутили. На ТО попрошу щоб глянули.
Камера забруднюється якщо мокро. Непогано було б якщо вона закривалась шторкою.
ЛКП - легко дряпається. Метал тонший ніж в Magentis.
Машиною задоволений. Хоча думаю був би задоволений й іншими аналогами - нова машина :)
Плюсы автомобиля:М'яка, простора, комфортна.
Минусы автомобиля:ЛКП, нема підігріву руля, розхід, не завезли нові мотори (які в США).
Совет покупателю:Машина для комфортного пересування.
Через 8 мес. и 10 дней Yuriy дописал: Пройшов рік, пробіг тільки 6345км, зробив ТО-1 3244 грн (116$). Додатково поставив захист мотору 2611(93$).
Середній розхід по чекам 11.8. Їжджу в основному по місту (80%) на короткі дистанції. Бортовий комп'ютер показує десь 0.5л менше ніж є насправді.
З основних недоліків:
1. Деколи (особливо на бруківці) щось деренчить в районі пасажирського крісла. На даний момент не було спеціаліста щоб того глянув.
2. Шкіра таки трохи відтопирюється, поки був на сервісі глянув в іншу машину - там таке саме. Тобто проблема загальна, хоча не критична.
В загальному все гаразд.
P.S. Коли саджаю дітей чи ставлю візок в багажник - повертаюсь до думки, що для сім'ї кросовер мабуть практичніший, хоч і не такий комфортний.
apostool, В кожного свої можливості та критерії вибору.
В мене були такі критерії -
1. сімейний седан (2є дітей) - відвідно потрібен був просторий шкіряний салон і великий багажник. Комфортна підвіска.
2. наїжджаю не багато ~8-9 тис. в рік. По місту кожен день кілька поїздок по 2-3км. Раз в місяць поїздка на 200-500 км. І раз в рік поїздка за кордон на 2000-3000км. Наскільки я зрозумів з прочитаного для такого типу експлуатації бензин краще. Плюс розхід не такий важливий як при великих пробігах.
3. надійність. Я не дуже розбираюсь технічно і в мене нема знайомих хороших механіків. Коли заїжав на якийсь сервіс то зразу мені хотіли щось навішати. Тому надаю перевагу обслуговуватись на офіційному сервісі навіть після закунчення гарантії.
4. комплектація. камера, круїз, парктроніки, підігіріви, безключовий доступ.
спочатку хотів купити б/у А6 (дуже подобається), але зрозумів що це не підпадає під №3. Вирішив вище голови не стрибати і купляти нову на яку стане грошей.
Почав дивитися на нові. Дуже сподобався Шкода Суперб. Дизайн гарний, хороші характеристики, простора, багажник взагалі суепр. Випадково в місті побачив водія який виходив з машини. Спитав його про враження - сказав все супер, але міняв мехатронік на 60 тис. не по гарантії. Зразу загуглив і прочитав багато інформації про DSG і що раніше вони мали багато проблем. Ніби в нових мали б це вже випавити, може просто попав на якогось невезучого водія. В прайсах ціни виглядають по одному, але коли заходиш в конфігуратор і додаєш все трохи опцій то на виході зовсім інша ціна (задорога для мене). Ще буквально вбило що багато простих копійочних функцій йде як опція (наприклад індикація чи водій пристібнутий і т.д.). Машину треба чекати 3 місяці. В салоні не було машини на тест-драйв. Гарантія тільки 2 роки.
Також дивився Мазда 6. Гарний дизайн, опції, мотор. Їздив на тестдрайві в топовій комплектації. З мінусів для мене - дуже жорстка (там 19 диски), багажник дуже низенький, незнаю чи в нього б влізлась дитяча коляска. Мабуть вибрив б її якщо б був холостяком.
Кіа Оптіма - в салоні не було машини щоб подивитись або провести тест драйв. Тільки один мотор на вибір 1.7 дизель. Ще мені не дуже подобалось як УкрАвто обслуговує. Психологічний момент - хотілось спробувати іншу марку оскільки попередня була Кіа (хоча ніяких нарікань на цю марку нема).
Пассат - знову ж таки задорогий. В солоні не було машини на тест драйв.
Мондео - не було повністю шкіряного салону, в серидині дизайн не припав до душі.
Пежо 508 - не дуже подобається зовнішньо. Той що вийде в наступно році виглядає набагато краще.
В результаті купив Камрі.
Буде цікаво почитати ваш відгук про машину яку ви купили і про її переваги/недоліки.
yuriypl, приємно читати щирий відгук. Коли Ви розкладали по пунктам критерії, зловив себе на думці, що мої були б такими самими, от тільки для мене все ж важливим залишається фактор паливної економічності. У Вашому випадку розумний вибір. То ж, нехай авто лише радує Вас!
Buy Car, Вибрав Prestige. Спочатку думав Elegance, але в останній момент вирішив додати через системи безпеки і безключовий доступ. Саму топову взагалі не розлядав - там не можна скласти спинки задніх сидінь, та й нема змісту в тих опціях, якщо ззаді стоять два дитячі автокрісла. Саму базову не розглядав бо там салон з тканини, а ми з жінкою хотіли шкіряний, щоб легко витирати болото і шоколад
На той час мені зробили знижку 1.5%, це приблизно 15000грн. Коли я купляв (друга половина січня) курс долора був 28.6, тому в дужках ціна в доларах по цьому курсу. Оскільки я тримав гроші в доларах, то я мабуть на цьому трішки виграв.
машина 956200грн. (33434$)
реєстрація 40000грн. (1399$)
цивілка і каско 26950грн. (942$) це з франчизою (приблизно 1.5%, точно не пам'ятаю)
yuriypl, подробная информация, спасибо! Я просто смотрю, что за 33 (+-) у.е. у Суперба будит 2.0тси + 4х4 + уже мокрое дсг (надёжное, как на дизелях). Тогда не впечатлила или не смотрели на такой вариант?
Правдоруб, Звичайно розглядав і дуже довго вагався. Через велику кількість опцій та характеристик машани дуже важко порівнювати.
Я так розумію це комплектація Ambition. Якщо так, то щоб порівнювати я мабуть би добавив ще такі опції:
радар для сканирования пространства перед автомобилем 355
датчики парковки передние и задние 785
REAR VIEW CAMERA MID 445
KESSY - центральный замок дверей и старт/стоп двигателя без ключа, без SAFE системы 465
TPM - датчик давления в шинах 75
Обивка сидений - ALCANTARA/кожа 1525
адаптивный круиз-контроль до 160 км/ч 1060
Металлик 635
Продление гарантии 4 года/60 000км 955 (в тойоти 3 роки)
А це додатково 5-6 тис $.
Якщо купляв б машину чисто для себе, я мабуть би пожертвув опціями і надав перевагу потужнішому двигуну. Я розумію що 7с до сотні це зовсім інше задовелення від їзди. Для мене Шкода (чи Мазда) це як вибір серцем А Тойота це вибір більш прагматичний:
По місту я їжджу в більшості випадків сам, але Івано-Франківськ маленьке місто, тут просто нема де тиснути на газ.
За місто в основному виїжджаю з сімєю, а це двоє дітей до 3 років, які можуть спати, щось пити чи їсти. Тому всерівно стараюсь робити плавні прораховані обгони без різких прискорень і тормозінь.
За кордоном, в більшості випадків обмеження 140, там раз розігнався, а потім головне не заснути.
Тому, поки що, "спокійна" тойота з багатою комплектацією. А майбутньому, якщо фінансові можливості дозволять, може буду дивитись на швидшу машину
Ще б хотів згадати один факотор - це салони які продають і обслуговують машини. Думаю це залежить від міста, тому у вас може бути протилежна ситуація. А може залежить від покупця, скажем так, в мене не дуже представницький вигляд
Так от по ставленню до клієнта я би поділив на кілька категорій:
1) відношення - "ви наш клієнт ми зробим все щоб вам було зручно тестувати і купити машину"
Тойота - пройшов тестдрайв на попередньому поколінні, сказав що подумаю. Передзвонили сказали коли буде нова модель. Передзвонили сказали скільки буде коштувати приблизно. Потім запросили на презентацію і тестдрайв нової Камрі. Потім звонили в Київ і Польщу, щоб взнати на де є потрібні кольори і комплектації.
Ніссан+Форд (один салон) - пройшов тестдрайв, дали вино в подарок, потім передзвонили спитати чи я не надумав купляти.
Мазда+Сузукі (один салон) - зробили тестдрайв, порозказували все. Запропунували машину з тест драйву з великою знижкою.
2) відношення - "вам треба машина ви і напрягайтесь"
ФВ - Пассата не було на тест драйві. Сказали що передзвонять коли з'явиться. Ніхто так і не передзвонив. Заїжджав в салон два рази, бо перший не було кому зі мною поговорити.
Шкода - Машина була тільки на стенді, щоб пройти на тест драйв треба дзвонити і домовлятись заздалегідь щоб вони підготували машину. Треба чекати три місяця на машину. Просто дали прайси, які є сайті, та й бувайте здорові.
3) Кіа - Салон взагалі в суботу-неділю був закритий. Оптіми не було щоб подивитись. Одним словом "журба"
4) Хюндай - тестдрайв тільки на майданчику це якось смішно. І Сонати не було.
5) Пежо, Сітроен, Рено - не ходив в салони, тому нічого не можу сказати.
Правда Шкода вже салон помінявся,незнаю чи стало краще/гірше.
Це звичайно не впливає на якість машини і не є суттєвим фактором. Але потім в них ще треба обслуговуватись.
yuriypl, с Тойотой в Запорожье 2 года назад (при выборе авто) была ситуация "вам треба машина ви і напрягайтесь": пришел, долго ждал менеджера, попросил тест драйв - сказали приезжать в другой день, а сам пошел пить кофе с другими менеджерами. С фольксвагеном, шкодой и Ауди (ауди в днепре) абсолютно такая же ситуация как у вас - ни разу не перезвонили и отправляли на сайт либо распечатанный список опций для выбора и все. Тоже подумал, что потом будет на сервисе, а если еще и гарантия... В итоге не рассматривал их при покупке авто. Кстати, в Днепре был в салоне Ситроен, после общения с менеджером, я понял, что прошел бы мимо него, если б так же во время покупки со мной общались в ЗП (взял в итоге Ситроен).
Куда смотрит руководство салонов, ведь они из-за ужасного отношения просто теряют клиентов и делают антирекламу брендам.
ПС: отзыв отличный
Михаил Звягин, мужик, у меня таже фигня хотел тойоту купил ситроен!! В салоне тойоты сочли что 42 000 долларов для них не деньги... а я вовсе и ни клиент
Василь К, FYI за 2 роки єксплуатації Superb 1.8 TSI, 7DSG, усі випадки поламок були покриті гарантією: заміна замка багажника (1 рік), заміна ушільнювачів на дверях (1 рік). Не покрили рідкачку фреону у клімат ))).
Моя думка що у цих автомобілів зовсім інша філософія і характер (добре що він є). Тому Юрій прагматично обрав КАРМІ, а я Суперб.
Pashabash, Звичайно, що добре, коли по гарантії міняють, але останнім часом шкода при гарантійних випадках почала "падати на мороз", але в ідеалі хочеться щоб не було гарантійних ремонтів, бо в новій машині хочеться їздити, а не ремонтувати, навіть якщо це за кошти дилера. Тому тут на даному етапі тойота буде цікавішою. Це я вам кажу як шкодовод з десятилітнім досвідом
Пройшов рік, пробіг тільки 6345км, зробив ТО-1 3244 грн (116$). Додатково поставив захист мотору 2611(93$). Середній розхід по чекам 11.8. Їжджу в основному по місту (80%) на короткі дистанції. Бортовий комп'ютер показує десь 0.5л менше ніж є насправді. З основних недоліків: 1. Деколи (особливо на бруківці) щось деренчить в районі пасажирського крісла. На даний момент не було спеціаліста щоб того глянув. 2. Шкіра таки трохи відтопирюється, поки був на сервісі глянув в іншу машину - там таке саме. Тобто проблема загальна, хоча не критична. В загальному все гаразд. P. S. Коли саджаю дітей чи ставлю візок в багажник - повертаюсь до думки, що для сім'ї кросовер мабуть практичніший, хоч і не такий комфортний.
Пройшло два роки, пробіг 13000, ТО-2 4248грн (182$), сердній розхід по чекам за весь період зріс до 12.55, в основному по місту їжджу. Нічого не ломалось
Еще в январе 2018 года мы полностью разобрались в ценах и комплектациях абсолютно новой Toyota Camry в рубрике #ЧтоПочем. Теперь же пришло время разобраться и в другой, не менее интересной характеристике – как она едет?