
Отзыв о Toyota Camry 2020 года

Информация от владельца
Оценка авто
Купив авто у Львові в кінці грудня 2020. Трохи їздив місто, трохи трасою, у т.ч. А4. Автомобілем задоволений неймовірно.
По-перше, авто красиве.
По-друге, авто престижне, бо найновіші технології + шкіра.
По-третє, авто економне, бо витрата пального 5.5.
Вибрав колір коричневий, хоч хотілося чорний, але чорний попробуй тримати постійно у чистоті.
Порівнював Рав4 і Кемрі. Логіка підказувала Рав4, серце вибрало Кемрі. Ані трохи не шкодую.
Плюсы и минусы автомобиля
Красиве авто. Споживає мало бензини. Чуть натискаєш на газ і автівка як пір'їнка летить.
Там є невеликі нюанси, пов'язані з відсутністю можливості кинути з телефона карту маршруту на монітор, але то таке собі.
Совет покупателю
Купляти версію не менше Prestige.
Через 35 мес. и 12 дней Jurij S дописал: Маю за собою 3 роки експлуатації цієї супер машинки. Пробіг 40000. Машинка казкова, хоча седан то седан - є певні незручності у займанні місця водія, перевезенні габаритних вантажів тощо. Але моя стандартна відстань 330 км від укрхати до полхати 100 км по А4 стала значно комфортніша. Плюс тричі Їздив до Мюнхена і назад (це понад 1000 км в одну сторону автобанами) - чувся як король траси. За два роки куплятиму в салоні якийсь японський кросовер (гібрид або електрик), щоб зручніше сідати, щоб більше перевозити, щоб впевненіше почуватися у Карпатах і щоб у салоні при певних маніпуляціях голова не вдарялася у дах ). Це буде якась Тойта або Лексус або Хонда, а може і Субару.
Обсуждение отзыва
Паспортный расход этого автомобиля в городском цикле около 11 литров. По трассе он,возможно, покажет 5,5 литров если не ехать быстрее 70-80 км/ч. В Украину эта модель поставляется с старым бензиновым двигателем который никогда не был экономичным.
+7-1ОТВЕТИТЬ
Это или гибрид. Или Ярис. Или манагер.
+4-1ОТВЕТИТЬ777Александр777, Разве что гибрид. Хотя...По отзывам гибрид Camry в городе укладывается в 6-6,5 литров максимум. У автора 8 литров. Ни туда и ни сюда. Когда пишут о гибридах то обязательно рассказывают о работе такого двигателя в различных условиях, нюансах, преимуществах и недостатках и т.д. Здесь же ни слова об этом.
+1ОТВЕТИТЬСамый смешной отзыв менеджера.
+3-1ОТВЕТИТЬ
престиж,технологии и кожа? престиж - это шумка уровня Б-класа и пластик цвета несуществующего дерева?? технологии - это спорная балалайка с убогой графикой, отсутствие подогрева руля и кнопки из 90х? а кожа - это та кирза к которой неприятно прикасаться? мне понравилось только как едет гибрид, неплохо и ровно ускоряясь с низких оборотов, сомневаюсь что мне бы понравился атмосферник...гибрид с обязательной шумоизоляцией будет стоить 40К... машина сильно переоценена , как и все тойоты
+6-1ОТВЕТИТЬВітаю, теж володію 70кою гібридною, 2022 року.
Дуже схожа ситуація з вибором, взяв чорну камрі і не шкодую.
На дорозі поважають, виглядає гарно (моя думка, смаки різні), їде плавно, комфортно, гібрид ще і досить динамічний.
Погоджуюсь, що кросовер практичніший і зручніший, можливо наступне авто буде кросовер, і щось мені підказує що це буде тойота/лексус.
Попереднє авто камрі 50 2,5 на газу, лексус ЕС гібрид і ще їздив на різних авто, тому є з чим порівняти.
Так ось тойота і лексус можливо не настільки наворочені як конкуренти, але обираючи таке авто дуже звикаєш до того що в будь який момент сів і поїхав, і не важливо 50 ко чи 1500 км, ти впевнений що доїдеш туди і назад.
Ціна нового авто гібриду була досить адекватна у співвідношенні ціни/якості/комплектації/надійності і витрат палива.
70ка рулиться помітно краще ніж 50ка, трішки складніша в технічному плані, але це все ще дуже надійне авто, яке можна самому обслуговувати і встановлювати різні штуки (якщо руки з правильного місця).
В інтернеті багато мануалів як і що встановлювати.
Обслуговування на офіціалі досить гуманне, враховуючи що все оригінал по тойоті, якщо взяти замінники типу майле, вікс, бош то в 2-3 рази дешевше.
Фільтри повітря двигуна і салону міняються за 5 хв. Масло масляний лью оригінал, там різниця з замінниками не суттєва.
До наворотів інших марок відношусь філософськи, щодня користуєшся стандартним набором функцій, решта забавки на перший час і маркетинг.
Встановив 12.3 дюймову мультимедіа, ембієнтну підсвітку (благо вже китайці клепають гарну якість, фішка в фішку), зробив шумку дверей (так її не вистачає в тойоті, але це і не приховують) і ще деякі покращення.
Розхід на гібриді дійсно (+/- 200-300 грам) 5.5 л. на сотню по Києву, їзда стандартна не "пенсія", траса Київ-Львів-Тернопіль-Франківськ в один підхід, впевнено і той же маршрут назад.
Витрати пального на коло біля 5 л. швидкість 120-140 іноді і 180, десь тягнувся, як наприклад на об'їзній у Львові.
Зимою по Києву 6.5 якщо супер пробки 7.
Стиль їзди не постійни тапок в пол, але і не тошню.
Особисто я задоволений.
Не вистачає подвійних вікон, трішки кращої шумоізоляції (можна виправити), лакофарбове слабувате але його вистачить на мій вік, передній бампер низькуватий але все для зовнішнього вигляду. Можливо акустику кращу, але після шумки забув за це.